03 איך הקורס בנוי: שיטת הלמידה והקשר לחיים

קצב הלמידה הרצוי: קצת בכל פעם.

כל יחידת לימוד בקורס בנויה מסרטון בסיס + סרטון מיקוד. אני ממליץ לעבוד על יחידת לימוד כמה ימים ולהמשיך לנושא הבא אחרי שהבנתם אותה וניסיתם אותה מספיק על הגוף.

מה ההבדל בין יישום בחיים ובין תרגול?

הכוונה שלי בתרגול היא לא "לעשות תרגילים", אלא להתאמן על מה שלמדתם בקורס "על יבש". להקדיש 15-20 דקות ביום או פעמיים ביום, לעצור הכל, לכבות הכל, ולהתרכז רק בתקשורת שלכם עם הגוף.

לחזור על העקרונות מהשיעור שלמדתם בקורס.

המטרה של התרגול היא לתת לכם סביבה סטרילית ושקטה, לחזק את העקרונות שלמדתם בקורס, כדי שבחיים האמיתיים תוכלו ליישם את זה יותר בקלות.

למידה מעגלית:

בגוף הכל קשור להכל, וכך גם בקורס: אין סדר לינארי מובנה ולא חייבים ללמוד בסדר מסוים. כדאי להתחיל מההקדמה, אבל כל הנושאים בקורס מחוברים יחד וקשורים, ורק אתם יודעים מה מדבר אליכם יותר עכשיו. יכול להיות ששני שיעורים מסוימים בקורס ידברו אליכם כרגע וזה מעולה.

את שני השיעורים האלו שכרגע הכי מדברים אליכם הטמיעו ממש ממש טוב, חוגו סביבם במעגלים, ואולי דרכם תגיעו לשיעור הבא שידבר אליכם.

המטרה: שיפור בהתנהלות היומיומית שלכם

השינוי בחיים לא קורה באופן סטרילי. החיים עמוסים ואפילו כאוטיים לפרקים. לכן לא הגיוני לשחזר את החוויה של השיעור השקט והממוקד שוב בחיי היום יום. אז מה כן? לקחת את העיקרון שאני מלמד ולהפעיל אותו שוב. מה שקובע הוא איזה מסר אתם מעבירים מהמוח אל הגוף, ולא צריך לשפוט את התוצאה הסופית ולנסות לשחזר שוב בדיוק את אותה תוצאה.

לשחזר את העיקרון ולא את התוצאה. העיקרון נשאר אותו דבר, לא משנה מה הנסיבות מסביב. עמוד השדרה לדוגמא – אמור לפעול אותו דבר בין אם אתם במדיטציה שקטה או בפקק תנועה לחוץ...

כי כל יום וכל רגע הוא אחר. אבל עקרונות וחוקי הטבע לא משתנים.

חשוב להיות סבלניים

כלפי עצמכם, כלפי ההרגלים שלכם, כלפי העומס שיש לכם בחיי היום יום. מצאו את הדרך ליישם את העקרונות שתלמדו בקורס כמה שאתם יכולים ועדיין להמשיך לתפקד.

והעיקר: להמשיך הלאה.


השלמה והמשך